cs:incident_report

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Následující verze Obě strany příští revize
cs:incident_report [25.06.2018 22:08]
andrea@cesnet.cz [Základní bezpečnostní incidenty]
cs:incident_report [17.03.2021 20:54]
Pavel Vachek [Doporučení]
Řádek 23: Řádek 23:
   * **Hlášení musí obsahovat základní kontaktní informace** - jméno reportujícího a jméno organizace. Pokud se jedná o urgentní záležitost,​ uveďte laskavě i telefonní číslo.   * **Hlášení musí obsahovat základní kontaktní informace** - jméno reportujícího a jméno organizace. Pokud se jedná o urgentní záležitost,​ uveďte laskavě i telefonní číslo.
   * **Hlášení musí být odesláno z platné e-mailové adresy.**   * **Hlášení musí být odesláno z platné e-mailové adresy.**
 +  * Uveďte informaci, zda je hlášení pouze informativního charakteru, nebo očekáváte odpověď. ​
 ===== Doporučení ===== ===== Doporučení =====
  
 Pro hlášení odeslané elektronickou poštou doporučujeme dodržet i tato pravidla: Pro hlášení odeslané elektronickou poštou doporučujeme dodržet i tato pravidla:
  
-  * Vhodně zvolit jazyk. Pokud si nejsme jisti, který jazyk cílový adresát ovládá, ​napíšeme dopis anglicky.+  * Vhodně zvolit jazyk. Pokud si nejsme jisti, který jazyk cílový adresát ovládá, ​napište dopis anglicky.
   * Zpráva by měla být sestavena tak, aby ji nevyřadila antispamová nebo antivirová ochrana.   * Zpráva by měla být sestavena tak, aby ji nevyřadila antispamová nebo antivirová ochrana.
   * Podpis: "​občanský"​ podpis je samozřejmostí;​ z hlediska ochrany vlastní identity a integrity zprávy je vhodný i elektronický podpis (PGP, X.509).   * Podpis: "​občanský"​ podpis je samozřejmostí;​ z hlediska ochrany vlastní identity a integrity zprávy je vhodný i elektronický podpis (PGP, X.509).
-  * Každé hlášení by mělo být stručné, jasné, srozumitelné a zdvořilé. Mělo by také obsahovat sdělení, zda se jedná pouze o upozornění nevyžadující odpověď, nebo zda očekáváme ​reakci (vysvětlení,​ výčet podniknutých kroků, ...).+  * Každé hlášení by mělo být stručné, jasné, srozumitelné a zdvořilé. Mělo by také obsahovat sdělení, zda se jedná pouze o upozornění nevyžadující odpověď, nebo zda očekáváte ​reakci (vysvětlení,​ výčet podniknutých kroků, ...).
  
  
Poslední úprava:: 17.03.2021 20:56